Popis Editoru
POPIS EDITORU
Selector - cez selector prebiehajú všetky úpravy groundov, posúvanie mapy. Ak chcete kliknúť na nejaký ground, musíte mať zvolený Selector. Pre posúvanie mapy držte medzerník a ľavé tlačidlo myši.
Grounds - polia
Mice stuff - všetko, čo súvisí s myšou. Syr, myšaciu dieru, shamana a myš. Nájdete tu aj objekty, ktoré vylepšia a skrášlia vašu mapu.
Shaman objects - objekty, ktoré používajú shamani pri čarovaní. Asi najpodstatnejšími objektmi sú tu bodky , ktoré vám budú spájať dynamické polia.
Map settings - možnosti mapy. Tu sa nastavuje predovšetkým pozadie mapy, no pre zložitejšie mapy sa tu dá nastaviť aj vietor (+111, vietor fúka zľava; -111, vietor fúka sprava), gravitácia (+111, gravitácia vás bude ťahať nadol; -111, „gravitácia“ vás bude ťahať nahor), kolízia, portály (slúžia na teleportáciu z jednej časti mapy do druhej, ak sú oddelené groudmi) a spojené myši (myši sú spojené a pre zvládnutie mapy je potrebná spolupráca obidvoch myší).
Save / Load / Test - ak už máte mapu hotovú, neostáva nič iné, len ju otestovať (Validate this map) a publikovať(Export the map). Testujete ju ako shaman; je to nevyhnutné, shaman musí stihnúť počas 2 minút vytvoriť cestu k syru a do cieľa. Ak sa vám to nepodarí, mapa je náročná na čas, alebo sa nedá prejsť, musíte ju upraviť a skúšať, kým nebude všetko tak, ako má byť. Pokiaľ ide o tribehousy, stačí kliknúť na Export it as tribehouse. Ešte raz zdôrazním, že pre publikovanie treba 40 syrov v shope. Mapu môžete kedykoľvek upraviť, musíte mať v shope 40 syrov, ale keď ju publikujete, syry vám ostanú. Ak máte mapu rozpracovanú a nestihli ste ju dokončiť, skopírujte si jej kód cez Copy map to clipboard a vložte si ho niekde do Poznámkového bloku alebo do Wordu, nezáleží na tom. Otvoriť si ju opäť môžte skopírovaním kódu odtiaľ, kde ste si ho uložili a vložením do predposledného políčka a načítame.